شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 11 آبان 1400/ شماره 392
فروکش رقابت پ پ ها با کاهش سهمیه ها،ادامه کاهش آرام دلار نیمایی،دلار صرافی تغییر مسیر داد،ادامه ریزش قیمت های بازار،الزام تأیید خریداران محصولات واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت،صعود مجدد برنت به 84 دلار،بورس تهران مثبت شد

ریزش رقابت های گروه پرمصرف نایلون و نایلکس
امروز، مطابق معمول سه شنبه ها، معاملات پلی اتیلن ها، پلی استایرن های انبساطی و گروه ABS در بورس کالا، انجام شد و با توجه به کاهش قیمت پایه کالاهای پرمصرف گروه های نایلون و نایلکس، رقابت ها نیز فروکش کرد. همه گروه ها به جز سبک فیلم که به دلیل عرضه نشدن 020 رقابت ها افزایش داشت، نسبت به هفته گذشته روندی کاهشی داشتند. گروه سبک خطی که هفته پیش 2 تا 11 درصد رقابت شده بود امروز همه کالاهای این گروه با قیمت پایه معامله شدند. عرضه کالاهای گروه پی وی سی هم که به امروز موکول شده بود با رقابتی بین 8 تا 13 درصد معامله شدند.

اُفت 9 تومانی نیما
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از یکشنبه تا دیروز 3 تومان کاهش یافته بود، امروز نیز با کاهشی اندک به 23 هزار و 240 تومان رسید تا نسبت به یکشنبه 11 آبان، 9 تومان کاهش داشته باشد. نکته مهم دلار نیمایی عقب نشینی میانگین روزانه نیماست که از 23 هزار و 200 تومان به کانال 23 هزار و 100 تومان رسید که این موضوع، کاهشِ بیشتر میانگین هفتگی در روزهای آینده را قوت می‌بخشد.

ادامه روند افزایش دلار
دلار صرافی ملی که روز گذشته با افزایش 191 تومانی، 26 هزار و 822 تومان قیمتگذاری شد امروز را نیز افزایشی به پایان برد و در مجموع با 28 تومان افزایش تا ساعت 15.00، 26 هزار و 850 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز روندی صعودی داشت و به 27 هزار و 630 تومان رسید.

قیمت های بازار روی مدار کاهش
در پی کاهش رقابت های معاملات، امروز هم قیمت همه کالاها نسبت به دیروز نزولی بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین فیلم، سبک فیلم و سبک خطی بیشترین کاهش را داشتند و بین 200 تا 500 تومان اُفت را کسب کردند. گروه پ پ نساجی امروز نیز بین 100 تا 650 تومان کاهش داشتند. پ پ های شیمیایی هم 300 تا 1000 تومان ریزش داشتند. تنها گروه پی وی سی بود که بعد از رقابت های 13 درصدی، روندی افزایشی داشت و 650 تا 1300 تومان صعود کرد.

ادامه معاملات برنت با 84 دلار
برنت که معاملات روز گذشته را با 84 دلار به پایان رسانده بود، امروز هم بازارهای جهانی را با همین بازه قیمتی آغاز کرد. قیمت این لحظه برنت: 84 دلار و 34 سنت.

رشد 14 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته را افزایشی به پایان برده بود، امروز را نیز افزایشی به پایان رساند و در معاملات امروز با 14 هزار و 666 واحد افزایش به 1 میلیون و 376 هزار صعود کرد.

 


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟